torpetslillalugna.blogg.se

En liten vägvisare i livet när vi behöver förstå det vi inte kan se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin-Maria

Då så, då var det dags även för mig att slänga sig ut i cyberrymden med mina små livsviktigheter :) Vem är då jag? En kvinna med 46 jordiska år i bagaget som har en del livsvisdom att dela med sig av. Jag började redan som väldigt liten fundera över livet och dess existensionella hemligheter, sittandes i en mörk garderob för att få vara för mig själv. Jag som många andra upplevde ett utanförskap och en känsla av att ha blivit "dumpad" på fel planet. Detta kan man nu blicka tillbaka på och inse att så var naturligtvis inte fallet. Jag valde alldeles själv att uppleva denna verklighet. Som ni nu förstår så är jag en smula spirituell, men också med en stor skopa vetenskapligt intresserad. Så har vi då ett annat intresse ”Lagen om attraktion”. Det kan jag gissa att de allra flesta har hört talas om på ett eller annat sätt numera. Jag har använt mig av ”Lagen om attraktion” under en längre tid, medvetet vill säga ;), det är också något jag brinner för. Likaså kvantfysik, strängteori och dess rön, vetenskapliga fakta och teorier. Hur vi lever i ett enormt hologram och att vår verklighet är en typ av illusion, som dessutom består av en mängd parallella verkligheter eller hologram. Det mest fascinerande med spiritualism och kvantfysik är att det mer än ofta går hand i hand. Det är sådant jag går igång på. I mitt dagliga arbete så märker jag mer och mer tydligt och intensivt hur våra nuvarande energier påverkar människor. Hela vägen från den mest upplysta personen inom andlighet till den mest frånvarande närvarande personen i samhället. Detta är något som påverkar oss alla. Fler och fler uttrycker en frågande attityd till vad det är som händer i deras mentala och fysiska liv. Varför spricker relationer, varför har jag helt och hållet tappat inspirationen för mitt arbete, varför rinner mina relationer med gamla vänner ut i sanden? Vad händer med min kropp? Konstiga symtom som inte visar sig vara något när du går till läkaren. Varför är jag så infernaliskt trött? Tro det eller ej, men det finns mycket ofta svar på dessa frågor  Jag coachar i livs och själsfrågor. Vilket jag gjort i hela mitt liv när jag började tänka efter. Nu på en mer medveten nivå då förstås. Vill man så går det att kontakta mig via mail [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela